.
|
Uprzejmie informujemy o nowych godzinach otwarcia serwisu i myjni przy ulicy Brzeskiej 111
Pon-Pt 8:00 -17:00Sobota 8:00 -16:00
Sklep motoryzacyjny oraz stacja kontroli pojazdówprzy ulicy Brzeskiej 111 otwarta jest bez zmianPon-Pt 7:00 -21:00
|
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
• bezpośrednia obsługa klientów
• tworzenie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami oraz identyfikowanie ich potrzeb
• wystawianie dokumentów sprzedaży
• utrzymywanie porządku i czystości w sklepie
•dbanie o wizerunek firmy oraz najwyższą jakość obsługi zgodnie ze standardami
• rozwiązywanie spraw reklamacji i skarg
WYMAGANIA
• wykształcenie minimum średnie techniczne o profilu mechanicznym
• dobra znajomość budowy samochodu
• dobra znajomość obsługi komputera
• prawo jazdy kat. B
• znajomość języka rosyjskiego w stopniu komunikatywnym
• wysoka kultura osobista, komunikatywność, dyspozycyjność
• dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży samochodowej,
OFERUJEMY:
• pracę w pewnym i stabilnym przedsiębiorstwie na umowę o pracę
• wynagrodzenie adekwatne do wyników pracy (podstawa + premie)
• zdobywanie doświadczenia oraz awansu zawodowego
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• bezpośrednia obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami;
• kalkulacja zleceń naprawy i wycena usług,
• nadzór nad jakością i terminowością napraw,
• efektywne wykorzystanie możliwości technicznych i przerobowych serwisu;
• wystawianie zleceń naprawy i dokumentów sprzedaży usług;
• rzetelne wprowadzanie danych do programu informatycznego;
• aktywne poszukiwanie możliwości zwiększenia sprzedaży usług i część zamiennych;
• rozwiązywanie spraw reklamacji i skarg;
Wymagania :
• dobra znajomość budowy samochodu i branży motoryzacyjnej,
• zdolność kierowania pracownikami,
• dobra znajomość obsługi komputera,
• prawo jazdy kat. B
• doświadczenie w pracy z Klientami;
• łatwość nawiązywania kontaktów oraz czytelność wypowiedzi
• wykształcenie średnie lub wyższe techniczne;
• wysoka kultura osobista,
• samodzielność w działaniu
• silna motywacja do realizacji założonych celów i zadań,
• odporność na stres
• dyspozycyjność
Oferujemy :
• ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
• możliwość rozwoju zawodowego,
• pakiet profesjonalnych szkoleń,
• atrakcyjne wynagrodzenie,
• stabilność zatrudnienia (umowa o pracę)
WARUNKI PRACY
Doradca serwisowy pracuje w serwisie samochodowym. Do niego zgłaszają się klienci z problemami, jakie mają ze swymi pojazdami. Od niego też klient powinien uzyskać wyczerpujące wyjaśnienia po dokonanej naprawie czy przeglądzie. Obowiązkiem doradcy jest omówienie usługi serwisowej oraz poinformowanie klienta o przewidywanych kosztach i czasie usługi. Na tym jednak nie kończy się jego rola. Musi czuwać nad przebiegiem pracy uzgodnionej w zleceniu i sprawdzić, czy prawidłowo zostały wykonane wszystkie przewidziane czynności. Po skończonej usłudze doradca serwisowy jest odpowiedzialny za wydanie samochodu. Od pracy i kwalifikacji doradcy w największym stopniu zależy, czy klient ponownie zdecyduje się na kontakty z danym serwisem i czy pozostanie jemu wierny.